Напрями оптимізації каналів збуту у системі розподілення товарів для підприємств споживчої кооперації України.

Світлана Олександрівна Шелест, Павло Степанович Хараман, Ігор Геннадійович Брітченко

Анотація


У статті розкрито поняття «каналу збуту» як складову системи розподілу товарів. Розглянута та проведена сегментація каналів за різними ознаками. Надано оцінку та переваги тих чи інших каналів збуту, можливості їх використання та впровадження в діяльність підприємств споживчої кооперації України. Визначено оптимальний комплекс розподілення товарів для підприємств кооперативної системи з урахуванням розрахунку оптимальної конкурентоспроможної ціни.

Ключові слова: логістика розподілення, канал збуту, рівень каналу збуту, ціна реалізації.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.