Розвиток інструментарію управління бізнес-процесами в роздрібній торгівлі організацій споживчої кооперації в умовах маркетингового середовища.
Анотація
У статті наводяться основні інструменти управління бізнес-процесами в роздрібній торгівлі організацій споживчої кооперації. Описано можливості впровадження бюджетування на різних рівнях управління організацією споживчої кооперації, розглядаються елементи бізнес-інжинірингу в роздрібній торгівлі. У статті виділяються причини об’єктивного характеру, які зумовлюють необхідність упровадження реінжинірингу в роздрібній торгівлі, а також розглядається інший інструментарій управління бізнес-процесами.
Ключові слова: бізнес-процеси, маркетингове середовище організації роздрібної торгівлі, інструменти управління бізнес-процесами, контролінг, бізнес-інжиніринг, реінжиніринг.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.