Роль марке- тингу в соціальних мережах у просуванні підприємств малого та середнього бізнесу
10.37734/2409-6873-2020-4-7

М. М. Іваннікова / M. IVANNIKOVA, Бодам Сімон Богнет / BODAM SIMON BOGNET

Анотація


Мета статті полягає в дослідженні соціального медіамаркетингу як інструменту просування продукції підприємств малого та середнього бізнесу, вивченні сутності поняття «соціальний медіамаркетинг», використанні маркетингу в соціальних мережах як складової маркетингової стратегії підприємств малого та середнього бізнесу. Методика дослідження. Стаття ґрунтується на аналізі наукових доробок та досліджень теоретиків і практиків інтернет-маркетингу. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Результати. У статті проаналізовано й узагальнено досвід інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу. Визначено термінологію, методи та засоби маркетингу в соціальних мережах. Проведено дослідження сучасних інструментів інтернет-маркетингу в розвитку електронної комерції на підприємствах. Розглянуто використання інструментів маркетингу в соціальних мережах на підприємствах малого та середнього бізнесу у світі. Практична значущість результатів дослідження. На основі проведених досліджень розроблено висновки та рекомендації щодо використання інструментів маркетингу в соціальних мережах, які суттєво впливають на розвиток і просування підприємств малого та середнього бізнесу.

Ключові слова: соціальні медіа, інтернет-простір, веб-сайт, контент, трафік, соціальні мережі, інтернет-маркетинг, соціальний медіамаркетинг.

ПОСИЛАННЯ

1. Ayatse, F. A. (2012). The influence of corporate ethical codes of conduct on the production of quality products among pharmaceutical companies in Nigeria. Journal of Economics and Sustainable Development, 3 (3), pp. 35–44.

2. Davis, F. D. (1989). Perceived usefulness, perceived ease of use, and user acceptance of information technology. MIS quarterly, 319– 340.

3. Davis, F. D., Bagozzi, R. P. & Warshaw, P. R. (1989). User acceptance of computer technology: A comparison of two theoretical models. Management science, 35 (8), 982– 1003.

4. Derham, R., Cragg, P. & Morrish, S. (2011). Creating Value: An SME And Social Media. PACIS, 53, 1–9.

5. Dellaert, B. G. & Ruyter, K. D. (2004). What drives consumers to shop online? A literature review. International journal of service industry management, 15 (1), 102–121.

6. Dishaw, M. T. & Strong, D. M. (1999). Extending the technology acceptance model with task– technology fit constructs. Information & management, 36 (1), 9–21.

7. Gillham, B. (2005). Research Interviewing: The range of techniques: A practical guide. McGraw-Hill Education (UK).

8. Goodhue, D. L., Klein, B. D., Salvatore, T. and Thompson, R. L. (1995). Tasktechnology fit. Human-Computer Interaction and Management Information Systems: Foundations, pp.184–204.

9. Husam, R., Naser, S. S. A., El Talla, S. A. and Al Shobaki, M. J. (2018). Information Technology Role in Determining Communication Style Prevalent Among Al-Azhar University Administrative Staff. International Journal of Information Technology and Electrical Engineering, 7 (4), pp. 21–43.

10. Kangas, J., Kurttila, M., Kajanus, M. & Kangas, A. (2003). Evaluating the management strategies of a forestland estate – the SOS approach. Journal of environmental management, 69 (4), 349–358.

11. Karpenko, N. V., Ivannikova, М. М. (2020). The influence of the consumer’s type – physical or digital – on their behavioral characteristics. Economic Bulletin of SHEI “Ukrainian State University of Chemical Technology”, 2020, 2 (20). – pp. 113–118.

12. Klopping, I. M. & McKinney, E. (2004). Extending the technology acceptance model and the task-technology fit model to consumer e-commerce. Information Technology, Learning & Performance Journal, 22 (1).

13. Nobre, H. and Silva, D. (2014). Social network marketing strategy and SME strategy benefits. Journal of Transnational Management, 19 (2), pp. 138–151.

14. Pannu, P. and Tomar, Y. A. (2010). ICT4D information communication technology for development. IK International Pvt Ltd.

15. Usoro, A. (2001). Can information technology help managers plan globally? Journal of Global Information Management (JGIM), 9 (1), 17–24.

16. Vankatesh, V., Morris, M. G., Davis, G. B. & Davis, F. D. (2003). User acceptance of information technology: Toward a unified view. Mis Quarterly, 27 (3), 425–478.

17. Venkatesh, V. & Davis, F. D. (2000). A theoretical extension of the technology acceptance model: Four longitudinal field studies. Management science, 46 (2), 186–204.

Опубліковано: 2021-05-27


Повний текст:

PDF (English)

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.