ОСОБЛИВОСТІ ПОЛІТИКИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛ-МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЄМСТВ

О. В. САРДАК

Анотація


У статті систематизовано та проаналізовано наукові підходи до визначення сутності кадрової політики підприємства. Уточнено дефініцію «політика управління персоналом»; запропоновано визначення терміна «політика управління персонал-маркетингом». Визначено складові елементи політики управління персонал-маркетингом підприємства та вимоги до неї. Проведено аналіз існуючих наукових підходів до типізації політики управління персоналом. Запропоновано класифікацію типів політики управління персонал-маркетингом підприємства.

Ключові слова: персонал, підприємство, управління персоналом, кадрова політика, управління персонал-маркетингом, політика управління персоналом, класифікація, політика управління персонал-маркетингом.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.