МІСЦЕ УКРАЇНИ НА МІЖНАРОДНОМУ ТУРИСТИЧНОМУ РИНКУ

Г. О. ГОРІНА

Анотація


У сучасних умовах розвитку світового господарства туризм характеризується стрімким розвитком, сприяє підвищенню сукупного валового внутрішнього продукту, сприяє економічному зростанню, створює нові робочі міста у супутніх галузях економіки. Забезпеченість України цінними природними та культурними ресурсами повинна стати ґрунтовною засадою для підвищення конкурентоспроможності вітчизняної туристичної індустрії на міжнародному туристичному ринку. Мета статті – визначити місце та конкурентоспроможність туристичної галузі України на міжнародному туристичному ринку. Досліджено основні тенденції міжнародного туризму в Україні. Розглянуто місце України у глобальному рейтингу складеному за Індексом конкурентоспроможності подорожей та туризму. Підвищення конкурентоспроможність туристичної галузі держави на світовому туристичному ринку повинне відбуватися шляхом забезпечення високої рентабельності галузі, формування позитивного іміджу держави на міжнародному туристичному ринку.

Ключові слова: туризм, конкурентоспроможність, міжнародний туристичний ринок, туристичні потоки.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.