СИНЕРГЕТИЧНА ЗБАЛАНСОВАНІСТЬ УМОВ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ АВІАЦІЙНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ

О. В. КОВАЛЕНКО

Анотація


У статті розкрита сутність авіаційних ринкових інновацій як об’єкта управління, розвитку та реалізації інновацій. Визначається не тільки характерна для сучасної економіки спільність усіх інновацій на основі їх авіаційних технологічних складових, що дозволило установити універсальність інноваційної авіаційної технології як об’єкта розвитку та реалізації інновацій, але й їх інституціональна природа, яка проявляється в тому, що авіаринкові інновації авіаційних технології як об’єкт розвитку та реалізації інновацій формує не тільки безпосередньо авіаринкові інститути, але і ряд інститутів, таких як спілки підприємців, споживчі спілки тощо.

Ключові слова: маркетингова стратегія, авіаційні інновації, авіаційна галузь України.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.