ІНСТРУМЕНТИ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ ЯК КАТАЛІЗАТОР ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ СПОЖИВАЧІВ ЩОДО КУПІВЛІ ТОВАРУ
Анотація
Мета статті – розкрити сутність інструментів і завдань мерчандайзингу. Узагальнення дефініції основних понять мерчандайзингу, визначення завдання мерчандайзингу в комплексі маркетингу, дослідження переліку основних заходів реалізації інструментів мерчандайзингу. Для ефективного впливу на покупців необхідно використовувати такі елементи мерчандайзингу, які дозволять посилити сприйняття продукції споживачами й обрати її серед конкурентів.
Ключові слова: мерчандайзинг, інструменти мерчандайзингу, комплекс маркетингу, завдання мерчандайзингу, споживачі, концепції маркетингу.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.