КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНИХ СЕКТОРІВ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ
Анотація
Мета статті полягає в розробці концептуальної моделі формування та розвитку інноваційних секторів ринку туристичних послуг України. Методика дослідження. Дослідження базується на комплексній діагностиці концептуальних засад формування та розвитку інноваційних секторів ринку туристичних послуг України. Використано діалектичний метод наукового пізнання, а також загальнонаукові методи гносеології: теоретичного узагальнення, індукції та дедукції, графічний метод, групування та моделювання. Результати. Розроблено концептуальну схему формування та розвитку інноваційних секторів ринку туристичних послуг України, центральними компонентами якої та механізмами реалізації обґрунтованих цільових завдань виступають науково-методичний підхід до визначення пріоритетних напрямів розвитку інноваційних секторів ринку туристичних послуг України й механізм використання специфічного туристичного потенціалу регіону та формування інноваційних секторів. Практична значущість результатів дослідження. У результаті реалізації концепції досягається формування нових напрямів розвитку туристичної галузі держави, підвищується диверсифікація національної туристичної пропозиції, забезпечується стійкість і перманентність розвитку національного туристичного ринку.
Ключові слова: ринок туристичних послуг, туризм, туристичні об’єкти, інновації, концепція, модель, механізм.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.