СТВОРЕННЯ ОНЛАЙН-МАГАЗИНУ: ОБЛІКОВІ ТА ПОДАТКОВІ АСПЕКТИ
Анотація
Метою дослідження є визначення можливих організаційно-правових форм онлайн-магазинів та систем оподаткування, що можуть використовуватися. Предметом дослідження статті є податкові й облікові аспекти створення онлайн-магазину. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Результати. У ході дослідження встановлено фактори, що повинні бути враховані під час вибору організаційно-правової форми онлайн-магазину та системи оподаткування. Розглянуто переваги й недоліки, що виникають у процесі функціонування онлайн-магазину як юридичної особи та фізичної особи – суб’єкта підприємницької діяльності. Практична значущість результатів дослідження. У результаті дослідження визначено особливості відображення створення онлайн-магазину на рахунках бухгалтерського обліку.
Ключові слова: бухгалтерський облік, нормативне регулювання, онлайн-магазин, оподаткування, організаційно-правова форма.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.