МОНІТОРИНГ ПОПИТУ НА КЕЙТЕРИНГОВІ ПОСЛУГИ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

Н. І. КИРНІС

Анотація


Мета статті полягає в моніторингу попиту на кейтерингові послуги в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємств. Методика дослідження. Вирішення поставлених завдань здійснено за допомогою анкетного опитування та економічного аналізу. Результати. У процесі дослідження вивчалися мотиви, частота та масштаб замовлення кейтерингових послуг, формат обслуговування, місце проведення заходу, смакові переваги споживачів. Установлено основні фактори, які впливають на вибір кейтерингових послуг. Проведено оцінку затребуваності кейтерингових послуг. Практична значущість результатів дослідження. Визначено динаміку на кейтерингові послуги підприємств ресторанного господарства м. Полтава. Найбільша частка замовлень із кейтерингу припадає на ділові зустрічі, семінари та конференції. Основними факторами, які впливають на конкурентоспроможність підприємств ресторанного господарства з надання кейтерингових послуг, є: вартість замовлення, комплексність послуг, особливості кухні та якість обслуговування. Результати дослідження необхідно використати для розробки методики та надання рекомендацій із забезпечення конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарства, які надають кейтерингові послуги.
Ключові слова: попит, кейтерингові послуги, моніторинг, анкетне опитування, конкурентоспроможність.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.