АКТУАЛІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ

А. В. БИТИЙ

Анотація


Мета статті полягає в конкретизації сутності та уточнені сучасних тенденцій формування й управління інформаційним потенціалом промислових підприємств. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань базується на діалектичному підході та загальнонаукових методах пізнання. Результати. Досліджено сучасні тенденції і згруповано фактори, що формують потенціал сучасного підприємства та його інформаційну складову. Ідентифіковано та представлено основні чинники комерційного успіху використання інформаційних технологій і, відповідно, інформаційного потенціалу, а також чинники, що мають негативний вплив і стримують розвиток інформаційного потенціалу. Практична значущість результатів дослідження. Звернуто увагу на фактори зовнішнього середовища, найменш контрольовані підприємством. Серед них особливе місце займають кон’юнктура й інфраструктура інформаційного ринку, розвиток бізнес-середовища. Указано, що одержання прибутку за рахунок ефективного управління інформаційним потенціалом може відбуватися лише за умови наявності розвиненої інформаційної інфраструктури та підготовленого персоналу. Зроблено висновок про те, що в умовах глобалізації та євроінтеграції на інформаційному ринку відбуваються зміни, які унеможливлюють комерційний успіх підприємства без розвитку інформаційного потенціалу.
Ключові слова: потенціал, інформаційний потенціал підприємства, інформаційні ресурси, інформаційні технології, інформаційна система, ефективність, конкурентоспроможність, розвиток.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.