КЛЮЧОВІ ДЕТЕРМІНАНТИ ВИЗНАЧЕННЯ ФОРМАТУ БІЗНЕС-МОДЕЛІ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
Анотація
Мета статті полягає у виявленні основних детермінантів визначення формату бізнес-моделі підприємств ресторанного господарства. Стаття присвячена визначенню особливостей формування бізнес-моделі підприємства ресторанного господарства, ураховуючи, що на підприємствах цієї сфери, поряд із реалізацією продукції, організовується її споживання та надання споживачам різних послуг. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу, синтезу, порівняння, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Результати. Досліджено існуючі підходи до класифікації підприємств ресторанного господарства. Визначено особливості ланцюжка створення цінності на підприємствах ресторанного господарства. Практична значущість результатів дослідження. У статті обґрунтовано, що впровадження запропонованих ключових детермінантів (географічний масштаб діяльності; характеристики цінності: асортимент, характер обслуговування; концепція реалізації страв) сприятиме аргументованому встановленню типу формату бізнес- моделі підприємств ресторанного господарства.
Ключові слова: бізнес-модель, підприємство, ресторанне господарство, формат, споживча цінність, детермінанти.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.