ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЄЮ ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ

О. В. ЛОЗОВА

Анотація


Мета статті полягає у визначенні основних наукових підходів щодо розвитку управління інноваційною продукцією в національній економіці України, дослідженні особливостей управління комерціалізацією інноваційної продукції та обґрунтуванні пропозиції щодо вдосконалення напрямів і форм управління інноваційною продукцією аграрного сектора. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Результати. Обґрунтовано теоретико-методологічні основи управління та організаційно-економічні заходи щодо формування, використання та комерціалізації інноваційної продукції в аграрному секторі національної економіки України та виявлено стримуючі фактори розвитку цього процесу. Практична значущість результатів дослідження. У статті розкрито сутність поняття «комерціалізація», на основі опрацьованої літератури запропоновано власне визначення поняття «комерціалізація інноваційної продукції», а також охарактеризовано принципи здійснення комерціалізації інноваційної продукції.
Ключові слова: аграрний сектор, інноваційна продукція, державне управління, національна економіка.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.