СОЦІАЛЬНА ЗАЛУЧЕНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТОРГІВЛІ: ПІДХОДИ ДО АНАЛІЗУ В МЕРЕЖІ

В. М. ЖУКОВСЬКА

Анотація


Мета статті полягає в удосконаленні методичного інструментарію соціаль-
ної залученості підприємства роздрібної торгівлі в мережі Інтернет. Методика досліджен-
ня ґрунтувалась на використанні методів системного аналізу та синтезу, маркетингових
досліджень та статистики. Результати. Обґрунтовано сутність і роль інструментів вимі-
рювання соціальної залученості підприємства з метою підвищення конверсії потоку спожива-
чів на сайт магазину. Проаналізовано тенденції та складові контенту соціальної активності
підприємств торгівлі в мережі Facebook, визначено їх переваги й недоліки. Практична зна-
чущість результатів дослідження. Систематизовано показники та сформовано критерії
оцінювання рівня соціальної залученості підприємства.
Ключові слова: соціальна залученість, підприємство торгівлі, соціальна мережа, Facebook,
показники, критерії, споживач.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.