УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ ПІДПРИЄМСТВ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ

Н. І. ЯЛОВЕГА, В. В. СТЕЦЕНКО

Анотація


Мета статті полягає у визначенні основних аспектів управління маркетинго-
вими комунікаціями підприємств на сучасному етапі розвитку економіки. Статтю присвяче-
но дослідженню та обґрунтуванню доцільності обов’язкових складових елементів управління
маркетинговими комунікаціями. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті
завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження:
аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Результати.
Розроблено основні принципи управління маркетинговими комунікаціями, сформовано цілі
управління ними, зазначено функції, що покладаються на механізм управління маркетингови-
ми комунікаціями. Практична значущість результатів дослідження. У статті обґрунто-
вано, що комунікації є як самостійним управлінським елементом, так і складовою маркетин-
гової діяльності підприємства. З цих позицій висвітлено переваги, яких підприємство може
набути за рахунок активного застосування маркетингових комунікацій на стратегічному,
тактичному та оперативному рівнях.
Ключові слова: підприємство, управління, маркетингові комунікації, принципи управління,
функції управління, цілі управління.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.