СТВОРЕННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ПРОДУКТУ ЯК РЕЗУЛЬТАТ РЕАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА

І. П. МИКОЛАЙЧУК

Анотація


Мета статті полягає в дослідженні природи, економічної сутності інтелек-
туального капіталу, а також особливостей процесу отримання та визнання інтелекту-
ального продукту як результату реалізації інноваційної політики підприємства. Методика
дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких за-
гальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та
узагальнення, діалектичного підходу. Результати. У статті встановлено, що в умовах еко-
номіки знань реалізація інтелектуального продукту є результатом ведення ефективної ін-
новаційної політики й використання інтелектуального капіталу на рівні підприємства. Визна-
чено сутність інтелектуального капіталу та його відмінні риси від інтелектуального про-
дукту на підприємстві. Досліджено етапи розробки інтелектуального продукту та чинники,
що впливають на його впровадження. Практична значущість результатів дослідження.
У статті обґрунтовано, що впровадження запропонованих заходів сприятиме підвищенню
ефективності інноваційної політики на підприємстві. Основні наукові положення статті
можна використовувати у практиці підприємств усіх галузей.
Ключові слова: інтелектуальний капітал, економіка знань, інноваційна політика, іннова-
ційні процеси, інтелектуальний продукт.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.