ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ
DOI: http://doi.org/10.37734/2409-6873-2019-4-13

Л. В. КРАВЧЕНКО / L. Kravchenko

Анотація


Мета статті полягає в дослідженні особливостей організації виробництва на підприємствах готельного бізнесу. Методика дослідження. Теоретичною і методологічною основою дослідження є розроблені вітчизняними й зарубіжними вченими та практиками праці, присвячені питанням стратегічного менеджменту та процесів стратегічного планування, прогнозування підприємницької діяльності підприємств готельного бізнесу. Результати. Визначено основні як позитивні, так і негативні фактори прийняття рішення про відкриття готельного бізнесу, охарактеризовано рекомендації щодо розробки стратегії готелю та три організаційні базові цінності, на яких будуються головні складові готельного бізнесу (керованість, клієнтоорієнтованість та інноваційність). Практична значущість результатів дослідження. У статті обґрунтовано, що впровадження запропонованих рекомендацій щодо розробки стратегії готелю та врахування базових організаційних цінностей сприятиме росту готельного бізнесу, розширенню кількості клієнтів, пошуку нових ділових партнерів. Визначені та охарактеризовані у статті заходи спрямовані на підвищення ефективності роботи всього підприємства, що в кінцевому підсумку підвищить його економічні та фінансові результати. Дотримання стратегії збільшення прибутку за рахунок створення іміджу, реклами, ефективної структури управління допоможе реалізувати подальші підприємницькі цілі. Основні наукові положення статті можна використовувати у практиці підприємств готельного бізнесу.

Ключові слова: готельний бізнес, готельний продукт, готельні послуги, маркетингова система, управлінські функції.

ПОСИЛАННЯ

1. Влащенко Н. М. Розвиток малих готелів у готельному бізнесі України [Електронний ресурс] / Н. М. Влащенко, С. О. Носко. – Режим доступу: https://eprints.kname.edu.ua/29603/1/40.pdf (дата звернення: 14.11.2019). – Назва з екрана.

2. Гостенина Т. Н. Актуальные проблемы индустрии гостеприимства / Т. Н. Гостенина, А. С. Родионов // Современные аспекты экономики. – 2008. – № 23 (51). – С. 65–73.

3. Купріна С. В. Готельний бізнес як складова регіональної економічної інфраструктури [Електронний ресурс] / С. В. Купріна – Режим доступу: https://eprints.kname.edu.ua/52977/1/%D1%874-64-65.pdf (дата звернення: 14.11.2019). – Назва з екрана.

4. Мальська М. П. Готельний бізнес: теорія та практика : підручник / М. П. Мальська, І. Г. Пандяк. – 2-ге вид., переробл. та допов. – Київ : Центр учбової літератури, 2012. – 472 с.

5. Нечаюк Л. І. Готельно-ресторанний бізнес : навч. посіб. / Л. І. Нечаюк, Н. О. Телеш. – Київ : Центр навчальної літератури, 2003. – 348 с.

6. Організація готельного бізнесу [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://eworks.com.ua/ work/978_Organizaciya_gotelnogo_biznesy.html (дата звернення 14.11.2019) – Назва з екрана.

7. Організація готельного господарства : підручник / Нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова ; за заг. ред. І Байлік ; уклад. І. Писаревський. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2015. – 329 с.

8. Самойлова В. Малий готель: перспективно, але проблематично [Електронний ресурс] / В. Самойлова // Український туризм. – 2010. – № 4. – C. 70–73. – Режим доступу: http://infotour.in.ua/samojlova.htm (дата звернення: 14.11.2019). – Назва з екрана.

9. Смерічевська С. В. Стратегічний менеджмент як інструмент підвищення ринкової стійкості підприємств ресторанного бізнесу у кризовий та посткризовий період: світовий досвід [Електронний ресурс] / С. В. Смерічевська, Т. Д. Лічман. – Режим доступу: http://www.rusnauka. com/7_ NND_2009/Economics/43118.doc.htm (дата звернення: 14.11.2019). – Назва з екрана.

10. Тимошенко З. І. Маркетинг готельно-ресторанного бізнесу [Електронний ресурс] / З. І. Тимошенко, Г. Б. Мунін, В. П. Дишлевий. – Режим доступу: https://tourism-book.com/pbooks/book-37/ua/chapter-1831/ (дата звернення: 14.11.2019). – Назва з екрана.

11. Управління сучасним готельним комплексом : навч. посіб. / Г. Б. Мунін, А. О. Змійов, Г. О. Зінов’єв та ін. ; за ред. С. І. Дорогунцова. – Київ : Ліра-К, 2005. – 520 с.

Опубліковано: 2020-03-28


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.