ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ РОЗВИТКУ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ МЕТОДАМИ КОГНІТИВНОГО МОДЕЛЮВАННЯ
Анотація
Метою статті є аналіз дослідження сучасного розвитку споживчої коопера-
ції на основі когнітивного моделювання, яке дозволяє комплексно охопити значну кількість
початкової інформації, узагальнити й систематизувати фактори, що впливають на процеси
розвитку, та сформувати основу для підготовки й наукового обґрунтування стратегічних
рішень, спрямованих на забезпечення сталого розвитку споживчої кооперації як соціально-
економічної системи. Розглянуто завдання аналізу ситуацій на основі когнітивних карт. Про-
аналізовано основні елементи когнітивної карти. Змодельовані напрями стану системи на
основі сценарного підходу. Перспектива подальшого дослідження в цьому напрямі – реалізація
запропонованих методичних підходів, формування когнітивної карти сучасного стану сис-
теми, побудова та виконання комп’ютерної реалізації когнітивної моделі розвитку споживчої
кооперації як соціально-економічної системи.
Ключові слова: споживча кооперація, соціально-економічна система, когнітивна карта,
когнітивна модель, когнітивний підхід.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.