МОДЕЛЬ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА У СФЕРІ УКРАЇНСЬКОГО ТУРИЗМУ
Анотація
Мета статті полягає у виявленні основних напрямів формування моделі дер-
жавно-приватного партнерства у сфері українського туризму. Вирішення поставлених
у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів
дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу.
У статті проаналізовано сучасний стан і тенденції розвитку туристичного ринку в Україні.
Розглянуто проблеми застосування механізмів державно-приватного партнерства в турис-
тичній сфері. Досліджено й узагальнено досвід застосування механізмів публічного партнер-
ства в зарубіжних країнах, сформульовані рекомендації щодо застосування запропонованого
механізму у вітчизняній туристичній сфері.
Ключові слова: туристична галузь, державно-приватне партнерство, розвиток.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.