СУЧАСНІ ПАРАДИГМИ ФОРМУВАННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ МЕХАНІЗМІВ ПРОСУВАННЯ ПРОДОВОЛЬСТВА ЗАСОБАМИ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ НА ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

О. А. ШОВКОВА

Анотація


Мета статті полягає в узагальненні й розвитку сучасних парадигм форму-
вання та впровадження механізмів просування продовольства засобами інтернет-техноло-
гій на торговельних підприємствах.
Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонау-
кових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагаль-
нення, діалектичного підходу.
Розкрито теоретичний зміст, структуру та особливості економічного й організаційного
механізмів просування продовольства. Запропоновано концептуальний підхід до формування
та впровадження економічного й організаційного механізмів просування засобами інтернет-
технологій, сформовано структуру механізмів. Розглянуто підхід до вдосконалення процесів
реалізації продовольства через упровадження механізмів просування засобами інтернет-
технологій. Отримані результати можуть бути використані господарюючими суб’єктами
у процесі розроблення та реалізації інноваційних проектів із впровадження інтернет-техно-
логій.
Розглянуті у статті підходи до формування та впровадження економічного й організа-
ційного механізмів просування продовольства засобами інтернет-технологій, а також до
вдосконалення процесів реалізації продовольства можуть бути використані у практиці під-
приємств роздрібної торгівлі.
Ключові слова: інтернет-технології, упровадження, механізм, підхід, просування, роз-
дрібна торгівля.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.