НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ НА СІЛЬСЬКОМУ СПОЖИВЧОМУ РИНКУ

О. М. ЗІНЧЕНКО

Анотація


Мета статті полягає у виявленні напрямів удосконалення асортиментної
політики підприємств роздрібної торгівлі споживчої кооперації на сільському споживчому
ринку. Стаття присвячена дослідженню ефективності функціонування підприємств роз-
дрібної торгівлі споживчої кооперації на сільському споживчому ринку з метою вдосконалення
їх асортиментної політики.
Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонау-
кових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагаль-
нення, діалектичного підходу.
Розроблено принципи асортиментної політики в роздрібній торгівлі споживчої кооперації
на сільському споживчому ринку та механізм її формування. Запропонований механізм орга-
нічно поєднує три функціональні підсистеми (організацію, планування, контроль і координа-
цію), кожна з яких складається з ряду елементів.
У статті обґрунтовано, що впровадження запропонованих заходів сприятиме підви-
щенню рівня задоволення потреб сільського населення. Основні наукові положення статті
можна використовувати у практиці підприємств роздрібної торгівлі.
Ключові слова: асортимент, асортиментна політика, напрями, роздрібна торговельна
мережа, споживчий ринок.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.