СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНА МОТИВАЦІЯ НАЙМАНИХ ПРАЦІВНИКІВ НА ПІДПРИЄМСТВАХ У СУЧАСНИХ УМОВАХ
Анотація
Метою статті є дослідження динаміки соціально-економічної мотивації найманих працівників у контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємств. Методика дослідження. Досягнення поставленої мети базується на загальнонаукових методах дослідження: діалектичний та системний аналіз, класифікації та типології, процесний і стратегічний підхід до досліджуваних об’єктів і процесів. Ураховано тенденції й закономірності розвитку сучасної економіки, фундаментальні наукові дослідження вітчизняних і зарубіжних учених-економістів. Результати. У статті розкрито сутність соціально-економічної мотивації та проведено її динаміку протягом 1996–2016 рр. (1996, 2006, 2016 роки – на основі індивідуальної оцінки експертів). Практична значущість результатів дослідження. Розраховані показники свідчать про зниження коефіцієнта мотивації, що загалом негативно впливає на індивідуальні та колективні результати діяльності підприємств у сучасних умовах.
Ключові слова: мотивація, мотиваційний механізм, соціально-економічна мотивація, мотивація трудової діяльності, система матеріального стимулювання.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.