ЕКОНОМІКО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ІНСТИТУТУ ПУБЛІЧНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА В ТУРИЗМІ

Ю. В. Карпенко / Yu. Karpenko

Анотація


Метою статті є узагальнення та систематизація теоретичних основ задля
створення відповідного середовища для розвитку інституту публічно-приватного партнер-
ства, зокрема з урахуванням специфіки правовідносин у туризмі. Методика дослідження.
Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою загальнонаукових методів
дослідження: аналізу, систематизації та узагальнення. Результати. Виявлено, що публічно-
приватне партнерство – соціальний інститут, що має стійкий характер і виник унаслідок
поділу праці та приватної власності, диференціації суспільних відносин, із метою коорди-
нації взаємодії між суб’єктами відносин із розмежуванням їх відповідальності й розв’язання
суперечностей для спільного досягнення загальних цілей або задоволення потреб. Практич-
на значущість результатів дослідження. З’ясовано, що публічно-приватне партнерство
в туризмі є одним із інструментів забезпечення розвитку територій, який ґрунтується на
принципах не тільки економічної ефективності, але й екологічності, соціальної відповідаль-
ності бізнесу. Водночас воно є умовою сталого економічного й соціального розвитку країни
завдяки підвищенню інноваційної та інвестиційної активності бізнесу не тільки в туризмі,
але й суміжних секторах і галузях економіки.
Ключові слова: туризм, державно-приватне партнерство, суспільно-приватне парт-
нерство, публічно-приватне партнерство, соціальний інститут, суспільний інститут,
правовідносини.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.