МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНЮВАННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ЗНАНЬ ПІДПРИЄМСТВА

В. І. Отенко / V. Otenko, Я. М. Стоказ / Ya. Stokaz

Анотація


Мета статті полягає в розробленні методичного забезпечення оцінювання
стратегічних знань підприємства. Статтю присвячено формуванню методичного підходу,
обґрунтуванню та розробленню системи показників для оцінювання процесів формування й
розвитку стратегічних знань на підприємстві. Методика дослідження. Для проведення до-
слідження використано такі загальнонаукові методи: аналізу та синтезу, узагальнення та
формалізації, статистичного та фінансово-економічного аналізу, експертні методи оціню-
вання. Результатом дослідження є система показників для оцінювання стратегічних заходів
зі створення власних компетенцій підприємства, придбання та залучення компетенцій за ра-
хунок процесів інтеграції й кооперації. Практична значущість результатів дослідження.
У статті обґрунтовано необхідність розроблення й застосування методичного забезпечен-
ня за рахунок оцінювання відповідності ведення бізнесу стандартам і передовим міжнародним
та вітчизняним практикам, принципам ефективного корпоративного управління.
Ключові слова: стратегічні знання підприємства, формування та розвиток, методичний
підхід, аналіз, оцінювання, система показників, компетенції, стратегія.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.