СТРАТЕГІЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ

Л. М. Шимановська-Діанич / L. Shymanovska-Dianich, Є. С. Гайденко / E. Gaydenko

Анотація


Мета статті полягає в дослідженні різноманітних моделей та виборі напрямів інноваційного розвитку підприємств харчової промисловості України в умовах посилення конкуренції. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Результати. Визначено основні результати діяльності та розвитку підприємств харчової промисловості, розглянуто моделі інноваційного розвитку й обґрунтовано доцільність вибору змішаної моделі, розглянуто основні напрями інноваційного розвитку підприємств харчової промисловості в умовах посилення конкуренції. Практична значущість результатів дослідження. У статті обґрунтовано, що використання змішаної моделі інноваційного розвитку сприятиме розвитку підприємств та організацій споживчої кооперації й підвищенню рівня їх ефективності. Основні наукові положення статті можна використовувати у практиці управління підприємствами харчової промисловості різних форм власності.
Ключові слова: інновація, інноваційний розвиток, харчова промисловість, модель, стратегія, підприємства харчової промисловості.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.