СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ

В. О. СЕРГІЙЧУК

Анотація


Мета статті полягає в дослідженні стану соціально-економічного розвитку туристичного бізнесу в Україні в умовах європейської інтеграції. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Результати. Результати дослідження свідчать, що в Україні існує низка проблем щодо рівня розвитку підприємств туристичного бізнесу, а також виявлено закономірність – державні туристичні заклади в більшості випадків є збитковими, а приватні отримують прибуток, проте незначний. Це, у свою чергу, пояснюється тим, що якість українського туристичного продукту є низькою, відсутня комплексна система управління використанням туристично-рекреаційних ресурсів країни, безпечних умов на об’єктах туристичних відвідувань; неспроможність туристичної пропозиції гнучко реагувати на зміни, які відбуваються у країні, і високий рівень витрат під час формування собівартості продукту (послуги), що знижує рівень цінової конкурентоспроможності туристичного продукту (послуги) країни. Практична значущість результатів дослідження. Обґрунтовано впровадження ентропійної методики оцінки стану соціально-економічного розвитку туристичного бізнесу. Така методика дозволить пояснити механізм прояву синергетичного ефекту в туристичній сфері на довгострокову перспективу.
Ключові слова: туристичний бізнес, туризм, туристична послуга, туристичний продукт, туристичне підприємство, дослідження, розвиток.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.