АЛГОРИТМ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНИМИ ПОТОКАМИ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ

О. М. ІВАНОВА

Анотація


Мета статті полягає в обґрунтуванні необхідності управління інформаційними потоками туристичних підприємств. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Результати. Визначено, що управління інформаційними потоками туристичних підприємств покращує інформаційну насиченість їх господарських процесів та вдосконалює просування підприємств на ринку. Управління інформаційними потоками базується на інформаційних потребах усіх учасників формування і реалізації туристичного продукту. Практична значущість результатів дослідження. У статті наведено характерний алгоритм управління інформаційними потоками, який відображає технологічні процеси співпраці туристичних підприємств і характерні особливості інформаційних потоків у туристичній сфері національної економіки. Кожний з етапів є узагальненим заходом, що містить відповідні деталізовані функціональні значення. У статті визначено основні інформаційні бар’єри, які можуть завадити успішному управлінню інформаційними потоками.
Ключові слова: інформаційні потоки, управління інформаційними потоками, інформаційні бар’єри, інформаційні потоки туристичних підприємств, туристичні підприємства.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.