Розвиток видів програм лояльності торговельних підприємств.
Анотація
У статті охарактеризовано три рівні прихильності споживачів. Здійснено класифікацію факторів споживчої лояльності. Розглянуто переваги й недоліки основних видів програм лояльності: локальної програми одного магазина/мережі магазинів; ко-брендингової програми; коаліційної програми; дисконтної програми; бонусної програми. Обґрунтовано необхідність застосування комбінації матеріальних і нематеріальних стимулів під час формування програми лояльності.
Ключові слова: програми лояльності; емоційна лояльність; поведінкова лояльність; матеріальні привілеї; нематеріальні привілеї; дисконтні схеми; бонусні схеми.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.