ЯКІСТЬ ПРИБУТКУ ЯК ЗАСІБ АНАЛІЗУ ТА ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ

І. М. МЕЛЬНИК

Анотація


Для досягнення відповідного рівня конкурентоспроможності на ринку торговельні підприємства повинні забезпечити відповідний рівень економічної ефективності своєї діяльності. При цьому особливу увагу необхідно приділити оцінці якості прибутку. Мета статті полягає в дослідженні суті поняття «якість прибутку» з точки зору економічної категорії та оцінки якості прибутку як засобу аналізу загальної ефективності функціонування торговельних підприємств. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: логічного й порівняльного аналізу, систематизації. Результати. Якість прибутку торговельного підприємства варто розглядати як такий рівень прибутку, що визначає спроможність підприємства забезпечити потреби стабільного його функціонування, стійкого економічного зростання та розвитку в довгостроковій перспективі. Це абстрактна величина й визначається через опосередковані ознаки, якими можуть бути перманентні зміни в діяльності підприємства, що позитивно чи негативно впливають на рівень його розвитку під дією внутрішніх і зовнішніх факторів. Виявлення та аналіз таких змін повинні закладатися в методику оцінки якості прибутку. Практична значущість результатів дослідження. Стабільний якісний прибуток є істотним чинником впливу на ефективність функціонування підприємства. Прибуток – це фінансовий продукт діяльності підприємства.
Ключові слова: прибуток, якість прибутку, оцінка якості прибутку, ефективність, торговельне підприємство.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.