ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Анотація
Мета статті полягає у визначенні перспективних напрямів інноваційного роз-
витку післядипломної педагогічної освіти в Україні. Стаття присвячена дослідженню ефек-
тивності функціонування і подальшому розвитку системи післядипломної педагогічної осві-
ти з метою визначення напрямів організаційно-економічного регулювання її розвитку. Мето-
дика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких
загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: монографічного, аналізу та синтезу,
систематизації та узагальнення. Результати. За результатами дослідження сучасного
стану й особливостей організаційно-економічного регулювання розвитку післядипломної
педагогічної освіти в Україні, ураховуючи світову практику стратегій інноваційного розви-
тку, доведено, що процес подальшого розвитку системи післядипломної педагогічної осві-
ти необхідно розпочинати з існуючих перспектив розвитку галузі й регіону, які мають свої
фази та історичні етапи розвитку, використовуючи власний науковий і ресурсний потенціал.
Практична значущість результатів дослідження. У статті обґрунтовано, що одним із
перспективних шляхів організаційно-економічного розвитку післядипломної педагогічної осві-
ти є її інноваційний розвиток, що може забезпечити високі показники розвитку цієї сфери,
підвищити конкурентоспроможність закладів та успішно вирішувати соціальні й економічні
питання суспільства.
Ключові слова: післядипломна педагогічна освіта, організаційно-економічний розвиток,
конкурентоспроможність, освітні послуги.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.