РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Анотація
Мета статті полягає в дослідженні основ стратегічного прогнозування розви-
тку сільського господарства, які враховують обʼєктивні передумови формування попиту на
продовольчі товари й сільськогосподарську продукцію і побудовані на використанні соціально-
економічних нормативів у сфері виробництва та споживання продуктів харчування. Мето-
дика дослідження. Під час проведення дослідження використано монографічний, абстрак-
тно-логічний, економіко-статистичний, соціологічний та економіко-математичний методи.
Результати. Розроблено прогноз виробництва сільськогосподарської продукції в Україні з
урахуванням оптимістичного та песимістичного сценаріїв. Представлено розрахунок ефек-
тивності сільськогосподарського виробництва на аграрних підприємствах України. Описано
етапи формування стратегії управління конкурентоспроможністю аграрного підприємства
з послідовністю її виконання. Практична значущість результатів дослідження. Резуль-
тати дослідження можуть бути використані під час прогнозування розвитку аграрних під-
приємств на внутрішньому й зовнішньому ринках і відповідно обґрунтування стратегій роз-
витку та виконання її етапів.
Ключові слова: аграрні підприємства, прогнозування, сільськогосподарська продукція,
стратегія управління, економіка.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.