ОПТОВА ТОРГІВЛЯ УКРАЇНИ: ЕТАПИ ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ В ЕКОНОМІЦІ РИНКОВОГО ТИПУ

М. П. БАЛАБАН, П. Ю. БАЛАБАН

Анотація


Мета статті полягає в дослідженні етапів та тенденцій розвитку оптової торгівлі України в економіці ринкового типу. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Результати. У статті розглянуто роль оптової торгівлі у процесі товаропостачання роздрібної торговельної мережі, етапи її розвитку в економіці ринкового типу, основні тенденції змін в обсягах товарообороту та чисельності підприємств за період 2000–2014 рр. Практична значущість результатів дослідження. Економічний аналіз тенденцій та етапів розвитку оптової торгівлі в економіці ринкового типу засвідчує появу двох протилежних тенденцій: суттєвого скорочення чисельності підприємств оптової торгівлі за період, що аналізується; збільшення обсягів оптового товарообороту.

Ключові слова: оптова торгівля, етапи й тенденції розвитку, товаропостачання, товарні запаси.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.