РОЛЬ РЕКЛАМНИХ ПОСЕРЕДНИКІВ У РОЗВИТКУ РЕГІОНАЛЬНОГО РИНКУ

Н. В. КАРПЕНКО, А. М. ЗАХАРЕНКО-СЕЛЕЗНЬОВА

Анотація


Мета статті полягає в дослідженні ролі рекламних посередників у розвитку регіонального ринку. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких методів: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення. Результати. Стаття присвячена розгляду загальних особливостей і тенденцій розвитку діяльності рекламних посередників на регіональному ринку. Аналізуючи ринок рекламних посередників Полтавського регіону, автори розглядають наявність основних учасників рекламного ринку. Окрім того, в основній частині статті автори надають класифікацію рекламних агенцій за основними критеріями й відповідними їх видами. Практична значущість результатів дослідження. Розглядаючи діяльність рекламних посередників як центру генерування і реалізації рекламних ідей, автори надають уявлення про існуючий зв’язок між рекламодавцем та засобами масової інформації як провідної ланки в системі просування реклами.

Ключові слова: рекламні посередники, рекламний бізнес, рекламодавці, рекламні агентства, регіональні рекламні посередники.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.