ПЕРЕДУМОВИ ІНТЕГРАЦІЇ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ

К. Ю. Вергал

Анотація


Мета статті полягає у виявленні передумов і мотивів інтеграції торговельних
підприємств
із позиції узгодження мотивів агентів та потреб інтегрованої структури та
обґрунтуванню
передумов взаємодія агентів в умовах інтеграційних процесів. Методика
дослідження.
Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових
і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, системного аналізу,
теорії
множин, мультиагентного
підходу. Результати. Досліджено взаємодії агентів та інтегрованої
структури під час інтеграційних процесів. Узагальнено передумови інтеграції на
етапі співставлення
ресурсів і цілей учасників інтеграції. Проаналізовано підходи до визначення
та класифікації мотивів інтеграції. Запропоновано класифікацію мотивів інтеграції торговельних
підприємств. Практична значущість результатів дослідження. Основні наукові
положення
статті можна використовувати у практиці підприємств роздрібної торгівлі.
Ключові слова: інтеграція, торговельні підприємства, передумови інтеграції, мотиви інтеграції.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.