Характеристика основних аспектів здійснення розподілу продукції підприємствами промисловості будівельних матеріалів через суб’єкти власної товаропровідної мережі

А. Ю. Бердiн, Р. А. Лiзакова, П. В. Шуканов

Анотація


Метою дослідження є проведення аналізу всіх домінантних аспектів, які обумовлюють реалізацію використання в системі розподілу продукції власної товаропровідної мережі. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких методів дослідження: логічного та порівняльного аналізу, угруповання й зіставлення. Результати. У статті розглянуто основні проблемні питання, які виникають у промислових підприємств у процесі роботи із суб’єктами власної товаропровідної мережі. Проаналізовано причини виникнення потенційних розбіжностей у сфері планування і реалізації розподільчої, цінової і комунікаційної політики. Надано рекомендації щодо недопущення виникнення конфлікту комерційних інтересів. Виділення пріоритетних факторів, які можуть зумовити розбіжності виробника з його суб’єктами власної товаропровідної мережі, аналізу теоретичної частини та практики виникнення даних проблем. Практична значущість результатів дослідження. Обґрунтовано необхідність обов’язкового обліку та попереджувального нівелювання потенційно виникаючих проблемних питань при установі суб’єктів власної товаропровідної мережі.
Ключові слова: власна товаропровідна мережу, розподіл, планування, організація, контроль.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.