Деякі aспекти управління якістю на підприємстві
Анотація
Мета статті полягає у виявленні особливостей забезпечення й управління якістю на рівні підприємств в умовах ринкової економіки з високим рівнем конкуренції. Статтю присвячено дослідженню ефективності функціонування підприємств, які здійснюють упровадження системи управління якістю з метою забезпечення їх прибутковості. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Результати. Проаналізовано та систематизовано поняття з управління якістю та системою управління якістю на рівні підприємств. Розроблено напрями підвищення рівня якості та удосконалення діяльності підприємства, які сприяють підвищенню якості продукції та послуг, а також підвищенню ефективності функціонування підприємств. Практична значущість результатів дослідження. У статті обґрунтовано, що впровадження системи управління якістю сприятиме збільшенню обсягу доходів і прибутку в разі підвищення рівня задоволеності клієнтів та інших партнерів організації. Основні наукові положення статті можна використовувати у практиці підприємств.
Ключові слова: якість, системa управління якістю, стандарти, організація, контроль, забезпечення якості, результати.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.