АНАЛІЗ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИХ ПІДХОДІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СУТНОСТІ СТАРТАП-ПРОЕКТІВ
Анотація
Мета статті полягає в дослідженні та класифікації науково-практичних підходів
до визначення поняття «стартап», вивченні рушійних сил, що призвели до його появи, особли-
востей генези та взаємозв’язків з іншими процесами та явищами для з’ясування шляхів ство-
рення успішних стартап-проектів і їх маркетингового забезпечення. Результати. Запропоно-
вано класифікацію науково-практичних підходів до визначення поняття «стартап». З’ясовано,
що поява понять «стартап» і «венчурне підприємництво», а також те, як змінювалась сут-
ність та форма малих інноваційних наукомістких підприємств, пов’зано зі зміною технологіч-
них укладів і розвитком ринку венчурного капіталу. Установлено закономірності відкриття
стратегічних вікон для запуску стартап-проектів. Практична значущість результатів до-
слідження. Проведені дослідження дали змогу спрогнозувати відкриття стратегічних вікон
для успішної реалізації стартапів. Окрім того, результати досліджень є важливими для форму-
вання маркетингового забезпечення стартап-проектів та інших видів інноваційної діяльності.
Ключові слова: стартап-проект, інновації, маркетингове забезпечення, технологічний
уклад, стратегічне вікно, венчурний капітал.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.