ФОРМУВАННЯ МОДЕРНІЗАЦІЙНИХ ДРАЙВЕРІВ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ АВІАРИНКОВИХ ІННОВАЦІЙ В УКРАЇНІ

О. В. КОВАЛЕНКО

Анотація


У статті розкрита багатофункціональна природа інституціональних учасників інноваційного авіаційного процесу. Це пов’язане з альтернативністю передачі інноваційних авіаційних технологій, оскільки їх генераторами та продавцями можуть бути не тільки авіаційно-технологічна галузь, але й авіаційно-виробнича, так само як і авіаційно-технологічна галузь може виступати на стороні попиту та створення інноваційних авіаційних технологій, що створює можливості для розвитку більш ефективних систем генерації, винаходів, здійснення латеральних зрушень, прискорення процесу розвитку та реалізації й поліпшення управління інноваційною діяльністю авіаційної галузі України, створює умови для формування відповідних компетенцій, необхідних для реалізації мультитехнологічного підходу до підготовки фахівців, вона також важлива і для визначення особливостей і параметрів споживчої поведінки на авіаринку інновацій, де інтегруються організаційні й індивідуальні моделі поведінки й прийняття рішень.

Ключові слова: авіаційний маркетинг, економічне зростання, інновації.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.