ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ
Анотація
Мета статті – проаналізувати ключові етапи виставково-ярмаркової діяльності організатора та експонента, означити основні фактори і показники оцінки економічної ефективності виставки/ярмарку для організатора та експонента, визначити фактори взаємовпливу. Визначено основні етапи виставково-ярмаркової діяльності підприємства-експонента та організатора. Загалом, стадії та фази цих етапів збігаються, але різняться за направленістю впливу. Досліджено, що фактори та показники оцінки щодо виставок/ярмарків різняться. Найбільший вплив на ефективність і результативність участі у виставках/ярмарках має організатор. Різниця в оцінці кінцевих результатів діяльності організатора та експонента полягає у показниках, термінах та можливостях. Ефективність виставково-ярмаркової діяльності значною мірою залежить від чітко налагодженого механізму взаємодії суб’єктів цієї діяльності.
Ключові слова: виставково-ярмаркова діяльність, організатор, експонент, ефективність, фактор.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.