МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ АВІАКОМПАНІЙ

С. А. СЕРГІЄНКО

Анотація


У статті здійснено критичний аналіз існуючих методологічних підходів до механізму формування маркетингової комунікаційної діяльності підприємства. Узагальнено підхід до механізму формування комплексу маркетингових комунікацій, що відрізняється від існуючих точною послідовністю дій, наявність етапу програмування за авторським методом аналізу, синтезу і оптимізації показників та використанням інструментів маркетингової комунікації.

Ключові слова: механізм формування комплексу маркетингових комунікацій, маркетингова політика комунікацій, авіаперевезення, авіатранспортні підприємства, маркетингова діяльність.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.