ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА АДАПТИВНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ

О. Д. РАЧКОВАН

Анотація


Мета статті – дослідити і класифікувати фактори, що впливають на адаптивність підприємств торгівлі до динамічних умов ринку. Досліджено і систематизовано фактори, що впливають на адаптивність торговельних підприємств до динамічних умов конкурентного середовища. Параметрами, що визначають успішність адаптації підприємств торгівлі, є: тривалість функціонування, масштаби діяльності, матеріально-технічний рівень, продуктивність, розвиненість господарської й ринкової інфраструктури, взаємовідносини з господарюючими суб’єктами й органами влади, діяльність держави.

Ключові слова: адаптація, адаптивність, фактори адаптивності підприємств, ринок, підприємство торгівлі.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.