ПРОГНОЗУВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ М’ЯСОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Анотація
Мета статті – розробити методичний підхід до прогнозування збуту продукції м’ясопереробних підприємств і його апробація на прикладі ТОВ «Салтівський м’ясокомбінат». Запропоновано методичний підхід до прогнозування збуту продукції та визначено прогностичні моделі множинної регресії, що відображають залежність між темпами реалізації продукції, зміною цін на категорії продукції, доходами споживачів за поточний і попередній періоди, цінами на товари-субститути. Розроблений методичний підхід можуть використовувати підприємства м’ясопереробної галузі для прогнозування обсягів збуту продукції з умовою врахування індивідуальних темпів реалізації продукції за ціновими групами.
Ключові слова: прогнозування збуту, регресійна модель, м’ясопереробні підприємства.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.