УПРАВЛІННЯ ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА

Н. В. КАРПЕНКО

Анотація


У статті розглянуто управлінські засади виставково-ярмаркової діяльності підприємства з метою посилення ефективності зв’язків із партнерами ринку. Мета статті – визначити сучасний зміст виставково-ярмаркової діяльності, сформувати етапи управлінського процесу, визначити ризики, що формуються через участь підприємства у виставках і ярмарках. Проведено аналіз стану та тенденцій розвитку виставково-ярмаркової діяльності в Україні. Проаналізовано стан і основні складові виставково-ярмаркової діяльності в Україні. Зазначені основні організаційні цілі та етапи управлінського процесу виставково-ярмаркової діяльності. Слід удосконалити управлінську складову виставково-ярмаркової діяльності, яку потрібно розробити й запровадити в короткий термін, урахувавши при цьому особливості відносно місця, часу, учасників, цільової аудиторії заходу.

Ключові слова: виставково-ярмаркова діяльність, процес управління виставково-ярмарковою діяльністю підприємства.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.