ПРОФОРІЄНТАЦІЯ ЯК ОРІЄНТИР ФОРМУВАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ПРАЦІ У РЕГІОНІ

Л. В. ДРОБИШ

Анотація


Профорієнтаційна робота залишається одним із впливових важелів у формуванні пропозиції праці за професійними сегментами на регіональних ринках праці та зниженні рівня безробіття. Мета статті – дослідити кон’юнктурні зміни на ринку праці та знайти інноваційні підходи до проведення профорієнтації як фактора формування пропозиції праці у розрізі професійних сегментів на регіональному ринку праці. Досліджено кон’юнктуру ринку праці, визначено роль профорієнтаційної роботи в контексті формування пропозиції праці за окремими професійними сегментами на регіональному ринку праці та запропоновано інноваційні підходи до її проведення. Аби ефективно функціонували регіональні ринки праці України і були збалансованими, необхідно запроваджувати нові підходи до проведення профорієнтаційної роботи серед усіх верств населення, зокрема серед молоді. Це сприятиме більш якісному проведенню профорієнтаційної роботи та зниженню напруженості на професійних ринках праці в окремих регіонах країни. Є потреба у подальших дослідженнях системи професійної орієнтації населення та вдосконаленні інструментарію її проведення.

Ключові слова: ринок праці, попит на робочу силу, пропозиція праці, професійний сегмент ринку праці, професійна орієнтація.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.