ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ОБЛІКОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ ЕЛЕКТРОННОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ

Л. В. ЧИЖЕВСЬКА, В. А. КУЛИК

Анотація


Мета статті – визначити елементи облікової політики, що повинні бути відображені у Розпорядчому документі про облікову політику підприємств електронного бізнесу
відповідно до вимог чинного законодавства та потреб управління. Проведено аналіз основних показників, що характеризують діяльність підприємств електронного бізнесу в Україні, Європі та світі. Вивчено особливості нормативно-правового регулювання діяльності підприємств електронного бізнесу в Україні. Проведено оцінку елементів
облікової політики, наведених у чинному законодавстві відповідно до потреб обліку на підприємствах електронного бізнесу. Визначено фактори, що впливають на розвиток електронного бізнесу в Україні. Визначено основні тенденції розвитку підприємств електронного бізнесу у короткостроковій перспективі. Проведено аналіз чинного законодавства, що регламентує діяльність підприємств електронного бізнесу в Україні та встановлено низку положень, що уповільнюють розвиток підприємств цієї сфери. Розкрито перелік елементів облікової політики, що недоцільно зазначати у Розпорядчому документі про облікову політику підприємств електронного бізнесу. Наукова новизна полягає в визначенні особливостей формування облікової політики на підприємствах електронного бізнесу, діяльність яких специфічна, порівняно із підприємствами,
що працюють у сфері матеріального виробництва. Визначено перелік елементів облікової політики, що повинні бути розкриті у Розпорядчому документі про облікову політику підприємств електронного бізнесу.

Ключові слова: електронний бізнес, облікова політика підприємства, розпорядчий документ про облікову політику.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.