МОДЕЛЬ ВИЗНАЧЕННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
Мета статті полягає у формуванні моделі визначення потенціалу диверсифікації готельного підприємства, що дає можливість визначати напрями та можливості його змін, використовуючи наявні ресурси (трудові, виробничі, фінансові, організаційні, інформа-
ційні). Обґрунтована доцільність оцінки його здатності до розширення діяльності з урахуванням важливості диверсифікації діяльності для розвитку готельного підприємства. Підвищення потенціалу диверсифікації діяльності сприяє зростанню ефективності та ринкової вартості готелю, що залежать від результативності системи антикризового управління. Запропонований у статті показник потенціалу диверсифікації діяльності дозволяє оцінити здатність готельного підприємства надавати послуги, що користуються попитом на ринку за наявності у нього ресурсних можливостей, дасть змогу компенсувати втрату існуючих ринків збуту, визначати напрями інвестування, оцінювати вплив зміни попиту й цін на окремі види послуг.
Ключові слова: диверсифікація діяльності, потенціал диверсифікації, готельне підприємство, система антикризового управління, надання послуг.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.