МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ ЗАВДАНЬ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ВИЩОЇ ОСВІТИ У СФЕРІ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВА

І. С. КОЧАРЯН

Анотація


У статті сформульовано методичний підхід до побудови простору управління
вищою освітою та визначено комплекс завдань управління вищою освітою у сфері культури та мистецтва. Для формування чіткого комплексу завдань в управлінні системою вищої освіти запропоновано використання методу декомпозиції, згідно з яким уся система розподіляється на частини, або підсистеми, відповідно до обраних ознак декомпозиції: вид керованого процесу,елемент організацій структури (організація, галузь, міністерство, відомство, регіон), функція управління, період управління. Обґрунтовано, що описаний метод побудови простору управління системою вищої освіти України дозволяє виявити комплекс завдань управління цією системою і може бути використаний для різних сфер або підсистем вищої освіти.

Ключові слова: вища освіта, управління, культура і мистецтво, завдання, метод декомпозиції.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.