КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО РОЗРАХУНКУ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕХАНІЗМІВ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ЗАСОБАМИ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ

О. А. ШОВКОВА

Анотація


Мета статті полягає у формуванні комплексного підходу до оцінки ефективності механізмів просування продукції торговельними підприємствами із використанням
інтернет-технологій у збутовій діяльності. Стаття присвячена дослідженню показників
ефективності функціонування механізмів просування продукції на підприємствах роздрібної торгівлі з метою оцінки впливу механізмів просування на внутрішнє середовище підприємства та його оточення. Сформовано комплексний підхід до розрахунку ефективності механізмів просування засобами інтернет-технологій. Проведення аналізу ефективності пропонується здійснювати за системою показників, яка враховує взаємозв’язок процесів просування та збуту і передбачає угрупування показників ефективності у низку блоків оцінки функціональних систем. Поєднання критеріїв оцінювання функціональних складових елементів інтернет-проектів і врахування взаємозв’язку процесів просування та збуту засобами інтернет-технологій надало можливість оцінити процес функціонування інтернет-проектів. У статті обґрунтовано, що застосування запропонованого підходу дозволить підприємствам визначити вплив механізмів просування із використанням інтернет-технологій на внутрішнє середовище підприємства та його оточення під час планування, коригування та реалізації збутової політики. Основні наукові положення статті можна використовувати у практиці підприємств роздрібної торгівлі.

Ключові слова: ефект, ефективність, інтернет-технології, механізм, просування, роздрібна торгівля.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.