МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ УДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ
Анотація
На сьогодні торговельні підприємства споживчої кооперації працюють в умовах гострої конкуренції, для якої характерне насичення ринку товарами, поява все більшої кількості суб’єктів торгівлі, розширення торговельних мереж магазинів відомих українських рітейлорів, зростання рівня вимогливості покупців. Зважаючи на те, що торгівля завжди була ключовим видом діяльності для системи споживчої кооперації, пріоритетним завданням для її торговельних підприємств є обрання конкурентних стратегій, які забезпечать досягнення конкурентних переваг торговельними закладами мережі. Мета статті – розробити методичний підхід до формування конкурентної стратегії на торговельних підприємствах споживчої кооперації. Запропоновано методичний підхід до формування конкурентної стратегії торговельного підприємства споживчої кооперації у вигляді послідовності етапів, особливістю яких є врахування конкурентних переваг. Отримані результати дозволять удосконалити стратегічне планування на торговельних підприємствах споживчої кооперації.
Ключові слова: конкуренція, конкурентна стратегія, торговельне підприємство, конкурентні переваги.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.