МАТРИЧНИЙ МЕТОД ВИБОРУ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОЇ СТРАТЕГІЧНОЇ ПОЗИЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА

Н. С. КРАСНОКУТСЬКА, Р. С. ТИХОНЧЕНКО

Анотація


Задоволення інтересів клієнтів у конкурентному середовищі стає головною
умовою функціонування та розвитку сучасних підприємстві, тому потрібно розвивати методологію прийняття управлінських рішень у цій сфері. Мета статті – виокремити особливості та розвиток матричного методу обґрунтування типу клієнтоорієнтованих стратегій у підприємствах. Визначено зміст і особливості матричного методу прийняття стратегічних рішень на підприємствах. Для обґрунтування типу клієнтоорієнтованих стратегій розроблено двокритеріальні матриці, основними критеріями яких визначено сприятливість зовнішнього середовища, внутрішню готовність підприємства до впровадження принципу клієнтоорієнтованості та відповідність напрямів клієнтоорієнтованої стратегічної позиції загальній стратегії розвитку підприємства. Використання стратегічних матриць забезпе-
чує менеджмент дієвими інструментами прийняття рішень щодо розвитку взаємовідносин із клієнтами.

Ключові слова: матричні методи, стратегія, клієнтоорієнтованість, CRM-стратегія, підприємство, критерії


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.